luni, 4 noiembrie 2013

Mie la 50 de ani



Mie la 50 de ani
Eu la 50  de ani voi avea  nevasta , doi copi, casa, masina. Eu in clasa a IX-a am fost la scoala la Liceul Teoretic “Dimitrie Leonida” , am facut multe prosti , mau exmatriculat prindu-ma cu alcol la mine, fumand in baie si vorbind nepoliticos cu profesori, ma dus almbulanta in coma alcolica ,iar roxana ma ajutat sa trec peste clipele cele rele. Eu eram impreuna cu Roxana Demian  dupa 6 luni vazand ca nu mai merge relatia bine ne-am despartit , iar dupa aia ne-am impacat, iar dupa o scurta vreme ne-am certat  fiind nervos  din cauze ei  am spart usa. A trecut o vreme dupa aia ma-m mutat la scoala la ‘Colegiul Tehnic Constantin Brancusi” , primele doua saptanani nu mia placut la scoala deoarece nu am cunoscut pe nimeni, dar dupa aia ma-m imprieteit cu colegi si cu alti colegi din scoala. Eu impreuna cu colegul meu Vidican Ghita  in fiecare dimineatza mergeam la cafea si nu mergea la primele doua , trei ore…. Din pacate regret faptul ca nu veneam la scoala la primele ore deoarece mia scazut media la purtare si in acelasi timp fara scoala esti un nimic in viatza asta. Sa terminat anul scolar…. Dupa ce a inceput sau mutat colegi din scoala Liceul Teoretic “Dimitrie Leonida” in scoala unde sunt eu in momentul de fata. Intradevar si fosta iubire a venit la scoala . “ O lascrima imi curge … o lacrima de dor .. e lacrima pierduta in umbra anilor. Ma uit intruna in oglinda vieti si vad ca am imbatranit”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu