marți, 28 ianuarie 2014

In primul meu Semestru





In  primul  meu  semestru  nu  prea  ma-m  inteles  bine   bine  la  materiile:  Fizica  deoarece   domnul  profesor  este  cam  prost,  ma  acuza  pe  nedrept  ca  vorbesc  la  ora  la  el,  si  mi-a dat  nota  3 …  si  de  atunci  a  fost  sever  cu  mine  profesorul,  la  Engleza  iar  cu  probleme la  ora,  doamna  profesora  tipa  la  mine  sa  ies  afara  din clasa  fiindca  niste  colegi  au vorbit  la  ora  ei,  si  a  pus  vina  pe  mine  si  dupa  aia  eu  ma-m  enervat  si  am  injurat-o,  iar  la  Matematica  trebuie  sa  ma  corectez  maine,  dar  e  vina  mea  ca  nu  sunt  atent   la ora,  eu  stiind  matematica  dar  la  formule  si  la  semne  tot  timpu  greseam.  La urmatoarele  materii  ma-m  inteles  foarte  bine:  Romana  doamna  prpfesoara  este  foarte buna   profesora,  intelegatoare,  chiar  daca  mai  faceam  noi  galagie  la  ora  dansei  nu  ne dadea  test,  spunea  ca  terminati  cu  galagia  ca  e  directoare  pe  hol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu